Deel dit artikel
-

Proximus: groei voor tv en mobiele postpaid

De Proximus Groep realiseerde in 2018 een continue klantengroei voor internet, tv en mobiele postpaid, maar vaste spraak en prepaid vielen verder terug.

‘In het segment van de gezinnen trokken we met onze succesvolle eindejaarscampagne een pak meer klanten aan voor onze convergente all-inaanbiedingen Tuttimus/Bizz All-in, waarvoor de klantenbasis aandikte tot 508.000,’ aldus topvrouw Dominique Leroy.

In heel 2018 boekte Proximus een omzet van 4,4 miljard euro. Het bedrijfsresultaat kwam uit op 1,8 miljard.

Er kwamen 50.000 tv klanten bij, het aantal klanten voor vast internet kwam uit op 2 miljoen, met een aangroei van 43.000 lijnen over het volledige jaar.

Eind december 2018 bedroeg het totale aantal lijnen voor vaste spraak 2,5 miljoen, een daling met 108.000 lijnen.

De klantenbasis voor mobiele postpaid groeide in 2018 aan met 134.000 kaarten tot een totaal van 4 miljoen. Het aantal prepaidkaarten bedroeg 822.000.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond