Deel dit artikel
-

Goede resultaten voor Proximus

De Proximus Groep sluit het derde kwartaal af met wat het noemt ‘stevige commerciële prestaties’, resulterend in een EBITDAgroei van 1,4 procent.

Er kwamen 8000 klanten bij voor vast internet, 11.000 tv-klanten en niet minder dan 32.000 mobiele postpaidkaarten. Ruim de helft van de klanten is ‘convergent’ en neemt meerdere diensten af.

De omzet in eigen land kwam uit op ruim 1 miljard euro. Het bedrijfsresultaat bedroeg 431 miljoen euro. Proximus investeerde 238 miljoen euro.

‘Het merk Proximus evolueert naar een meer waardevolle klantenbasis dankzij het aanhoudende succes van (diensten als) Tuttimus en Bizz All-in, waarvoor we eind september 477.000 abonnees telden,’ schrijft gededeleerd bestuurder Dominque Leroy (foto). ‘In het segment van de prijszoekers blijft ons merk Scarlet verder groeien’.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond