Deel dit artikel
-

Shake-in

Dailycom

Met slechts drie medewerkers opende telecombedrijf Dailycom de concurrentie met KPN. De in Lelystad gevestigde prijsvechter besteedt nagenoeg alle bedrijfsprocessen uit. Op die manier zijn de tarieven "gegarandeerd" de laagste, aldus het bedrijf. Klanten die elders een voordeliger tarief zien krijgen het verschil vergoed.

Jongerensite AD

Het Algemeen Dagblad is een jongerensite gestart, voor jeugdige internetters tot 18 jaar. De site wordt gevuld met interviews uit pop-, film- en modewereld en nieuws en tips over mode, beauty en haarmode. Vaste rubriek wordt 'de beugel van de week', waarin een beugeldrager wordt geportretteerd.

Nike ID

De Nike-schoen die online is samen te stellen naar eigen voorkeur is nu ook in Nederland te koop. In Amerika bestond deze 'Nike ID'-mogelijkheid al enkele jaren, zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven maakte Nike het ook beschikbaar voor Nederlandse klanten.

Betaalde BelBios

De kassa moet rinkelen en de drempel moet hoger. Om die redenen verving BelBios het gratis reserveren voor een betaalde dienst, waarbij voor iedere reservering 55 eurocent betaald dient te worden. Over de extra omzet zegt het bedrijf dat dit niet meer is dan "een kleine businesscase". Belbios hoopt met name het percentage 'no-show' (60 procent) terug te brengen.

Free-erotiek.nl

Free Record Shop breidde zijn palet aan entertainment-diensten uit met een erotiekwinkel, gevuld met zowel hard- als softcore porno. Erotiek was al langer bij Free Record Shop verkrijgbaar, het aanbod is nu uitgebreid. Eerder opende het bedrijf ook een online winkel voor mobiel entertainment, onder de naam Freemobile.nl.

Wireless Web Solutions

Persoonsgerichte informatie via draadloos internet, dat is de niche waar het nieuwe Nederlandse bedrijf Wireless Web Solutions zich op richt. Winkels en bedrijven kunnen een zender van het Alkmaarse bedrijf installeren en bezoekers vervolgens via WiFi voorzien van reclame en andere informatie.

Maakjecd.nl

Het Nederlandse softwarebedrijf DJ Power biedt sinds kort via enkele sites de mogelijkheid om een CD samen te stellen en te laten branden. Tracks kosten 1,45 euro per stuk, de verzendkosten bedragen 1,85 euro. DJ Power zette hiervoor onder meer de site Maakjecd.nl op.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond