Deel dit artikel
-

Tikkie heeft voortaan een vaste plek in de app voor cashback-acties

Tikkie heeft voortaan een vaste plek in de app voor cashback-acties. Daar kunnen merken speciale kortingsacties onder de aandacht brengen van de 6 miljoen gebruikers van Tikkie.

De volgeautomatiseerde cashbackacties voor bedrijven variëren van ‘probeer gratis’ acties tot een vaste korting op producten.

Na aankoop van het product in de supermarkt, scannen klanten hun kassabon en krijgen ze binnen 5 seconden de korting teruggestort.

De nieuwe dienst werd vorig jaar al uitgerold, met acties van Coca-Cola, Nestlé, Arla, FrieslandCampina, Bolletje en HEMA met Tikkie’s verjaardagstompouce.

Sinds de start hebben al tienduizenden consumenten via Tikkie hun geld teruggekregen.

Tikkie kreeg van gebruikers echter steeds vaker de vraag waar ze lopende cashback-acties konden vinden. ‘Daarom hebben we nu een vaste plek in de app gecreëerd’, vertelt Moreno Kensmil, hoofd Marketing van Tikkie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond