Deel dit artikel
-

Een Tinder voor de ‘best denkbare occasion’

Met een knipoog naar Tinder heeft een Nederlands bedrijf een app gelanceerd die de autoconsument zo snel mogelijk in contact moet brengen met ‘de best denkbare occasion’. Tooter noemt zich de ‘mooiste showroom van Nederland’.

Met Tooter hopen de initiatiefnemers moeilijk te bereiken doelgroepen te enthousiasmeren. Het gaat daarbij vooral om die grote groep shoppers tot 40 jaar die inmiddels gewend is om allerhande aankoopkeuzes via mobiel of tablet te bepalen.

Tot nu toe was de digitale autozoektocht echter nog verre van aantrekkelijk. Dat gaat veranderen, zeggen de bedenkers: ‘Tooter inventariseert, matcht en leidt de consument altijd naar het optimale aanbod.’

Bij Tooter wordt iedere auto beeldvullend gepresenteerd en zonder afleiding vertoond. De app leert vervolgens van de persoonlijke voorkeuren en scherpt de wensen verder aan.

Alle Nederlandse autobedrijven kunnen gebruik maken van Tooter op voorwaarde dat zij aan de kwaliteitseisen van Tooter voldoen. De eerste contacten daartoe zijn al gelegd, veel autobedrijven zijn al in de lucht bij Tooter.

Tooter is ontwikkeld door Auto-Insite samen met Grafi Offshore, beide gespecialiseerd heeft in mediaproducties, IT en app-ontwikkeling. De technische productontwikkeling vindt plaats in de eigen vestiging in Kathmandu, Nepal. In totaal werken er 100 mensen bij het Brabantse bedrijf.

Deel dit bericht

1 Reacties

Pim

Ik zou zeggen: plaats dan gelijk een linkje in het artikel:

Alstublieft: http://tooter.nl/

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond