Deel dit artikel
-

TMG lijft GroupDeal volledig in

Telegraaf Media Groep (TMG) heeft de resterende 40 procent van de aandelen van dagaanbieder GroupDeal overgenomen.

Met 1,7 miljoen gebruikers heeft GroupDeal een positie in de top 3 op het gebied van online dagaanbiedingen in Nederland. GroupDeal is de grootste speler van Nederlandse oorsprong in deze markt. Elke aanbieding wordt via e-mail en sociale netwerken gepromoot.

Door de activiteiten van GroupDeal en de webshop van De Telegraaf te integreren verwacht TMG het gecombineerde resultaat verder te kunnen verbeteren en de positie in de e-ccommerce markt te verstevigen.

Paul Montagne, oprichter en manager van GroupDeal blijft aan. Hij zal bovendien de aansturing op zich nemen van de webshop van De Telegraaf.

GroupDeal is begin 2010 gelanceerd en TMG nam in dat jaar een belang van veertig procent in het bedrijf. Dat belang is in januari 2012 uitgebreid  naar zestig procent.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond