Deel dit artikel
-

qontent matters contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben

T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als nieuwe contentpartner. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag voor de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.

Met drie merken en een aanzienlijk netwerk van leveranciers, werd het tijd om de activiteiten te stroomlijnen en zo te zorgen voor meer synergie. Hiervoor werd vorig jaar niet alleen een pitch voor het nieuwe creative lead agency georganiseerd, maar ook de zoektocht voor een content partner gestart.

qontent matters gaat onder andere aan de slag om de merkpositionering van T-Mobile door te vertalen naar een contentstrategie. Hierbij staat het blog, dat binnenkort vernieuwd wordt, centraal als communicatiekanaal. Alle campagnes en content worden door qontent matters in-house geproduceerd om zo efficiënt mogelijk met tijd, kennis en budget om te gaan.

Naast het ontwikkelen van online campagnes, gaat het bureau aan de slag met het ontwikkelen van een zogeheten always-on contentstrategie, waarbij onder andere blogs, video’s en social content worden geproduceerd en verspreid. Het eerste werk uit de koker van qontent matters voor de drie merken is eind vorig jaar live gegaan voor Ben en Tele2.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond