Deel dit artikel
-

TP Vision boekt voor vijfde jaar op rij groei

Philips Sound en het premium Ambilight tv-segment hebben voor goede omzetten van TP Vision gezorgd. Dat vertelden Kostas Vouzas (CEO Europa & Amerika) en CMO Martijn Smelt zojuist tijdens het jaarlijkse online persevenement vanuit Amsterdam. Exacte cijfers houdt het bedrijf voor zich.

Vooral de Philips Fidelio-producten beleefden een zeer succesvol jaar, mede dankzij de Philips Fidelio X3- en L3-hoofdtelefoons en de B97-soundbar.

De verkoop van televisies die zijn uitgerust met Ambilight-technologie bleef eveneens sterk groeien, mede dankzij een stijging van 53 procent in de verkoop van OLED-modellen en premium OLED+-sets met Bowers & Wilkins-geluidssystemen.

Philips Sound zal zich in 2022 meer gaan richten op het sportsegment met de lancering van nieuwe hoofdtelefoons en draagbare draadloze speakers toe te voegen aan het assortiment. Ook zet TP Vision de samenwerking voort met Team Jumbo Visma en start het merk een nieuwe samenwerking met de Wings for Life World Run, ’s werelds grootste hardloopevenement op 8 mei 2022.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond