Deel dit artikel
-

Twitter Nederland vergroot entertainmentinspanningen

Twitter Nederland stelt speciaal iemand aan om zijn tv-product onder de aandacht te brengen. Dat blijkt uit een overzicht van EMEA-personeelsadvertenties.

De gezochte partnership manager krijgt tv en entertainment als werkterrein en moet overeenkomsten sluiten met radio en televisie, maar ook met sportverenigingen en muzikanten. De kandidaat moet zeker tien jaar ervaring hebben in de entertainmentindustrie en bij voorkeur over een eigen netwerk beschikken.

Twitter Nederland maakte eerder dit jaar al een een rondgang langs tv-zenders en mediabureaus om zijn tv-product onder de aandacht te brengen. De eerste resultaten zijn begin volgend jaar te zien. Met TV Ad Targeting kan een adverteerder onder meer mensen benaderen die tijdens het tv-kijken waarschijnlijk zijn commercial zagen.

Ook wordt het B2B-marketingteam versterkt, zo blijkt uit de personeelsadvertenties. Daarin is Nederland overigens niet uniek. Twitter is ook in Spanje en Frankrijk B2B-teams aan het opbouwen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Jasmine

Slim gedaan van Twitter, de vraag is hoeveel volgers je nodig hebt voordat het een beetje werkt?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond