Deel dit artikel
-

USG en TMG werken samen voor werving arbeidsmarkt

USG People en Telegraaf Media Groep (TMG) gaan samenwerken om vraag en aanbod op de Nederlandse arbeidsmarkt effectiever bij elkaar te brengen.

Werkgevers kunnen via het platform vacatures op een gebruikersvriendelijke manier zowel online als in geprinte media publiceren, waarmee de vindbaarheid van passende vacatures door kandidaten wordt vergroot. Het arbeidsmarktplatform zal in het derde kwartaal worden gelanceerd.

De partners spreken van een unieke krachtenbundeling voor het verbeteren van de verbinding van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt. TMG bereikt circa zeven miljoen Nederlanders per dag met on- en offline media als De Telegraaf, Vacaturekrant.nl, Metro, een breed aanbod van regionale en lokale media en de radiozenders van Sky Radio Group.

USG People biedt in heel Nederland diensten aan voor het effectief verbinden van werknemers en werkgevers in hun arbeidsrelatie. Bekende merken zijn Start People, Unique, Secretary Plus en USG Professionals.

Het platform beschikt onder meer over HR-tools waarmee wervings- en selectieprocessen tegen lage kosten kunnen worden beheerd. Te denken valt aan kandidatenbeheer, kandidatenselectie en voortgang van het wervingsproces.

Ook biedt het platform toegang tot modules die het werven van flexmedewerkers vereenvoudigt, bijvoorbeeld op het gebied van payrolling, uitzenden en detacheren. Voor het platform wordt  technologie van Adver-Online en HR-softwareleverancier HROffice gebruikt, beiden onderdeel van USG People Online Business Solutions.

Op 24 september organiseren PW de Gids en Emerce de eHRM Conference in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. In één dag op de hoogte van de essentiële en actuele onderwerpen voor de HR-manager om betere strategische beslissingen te kunnen nemen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond