Deel dit artikel
-

VanMoof op Emerce Performance

Fietsenmerk VanMoof heeft haar rol als internationaal innovatieleider te danken aan haar tegendraadse aanpak op alle fronten: van ontwerp, tot productie tot retail. Het Nederlandse merk doet alles anders dan ieder ander merk. Zo ook haar online advertising strategie. Growth marketing outside of the box. Onconventionele keuzes die bijdragen aan de snelle groei die VanMoof met haar marketingstrategie heeft bereikt. Je hoort er meer over van Simon Vreeman van VanMoof op Emerce Performance, op 7 november in Amsterdam.

Performance is jaarlijkse online advertising update over het succesvol inzetten van je marketing budget. Verschillende experts komen aan het woord over marketing automation, machine learning, personalisatie en voice.

Hoe bereiken topsporters topprestaties? Waarom verbrak Usain Bolt meerdere malen het wereldrecord op de 100 meter? Hoe won Michael Phelps in 2008 het record van 8 gouden medailles tijdens de Olympische Spelen van Peking? Jeroen de Koning van Fosby Digital Agency neemt je mee in deze verhalen en vertelt wat jij kunt leren van topsporters en hoe je deze kennis kunt toepassen om jouw eigen online performance te verbeteren.

Digitalisering gaat sneller dan ooit: IoT, automatisering, AI, VR/AR, digitale assistenten en ga zo maar door. Trendwatcher Monte Koning laat tijdens zijn keynote zien dat veel nieuwe innovaties opkomen voordat mensen er eigenlijk klaar voor zijn. Hoe kunnen we nieuwe technologie in online adverteren omarmen? Als mens en als marketeer? En hoe vinden we de balans tussen mens en machine?

Bereik en behoud je meest waardevolle klanten met adverteren op basis van data, dat is wat Arianne en Tije van Traffic Builders je gaan laten zien in hun sessie. Voorspellen welke klant het meeste waard is, welke klanten het meest waardevol zijn om te targeten.

Onderzoeksbureau Newzoo geeft een overzicht van de activiteiten op het gebied van gaming en esports en Helena Verhagen van Privacy Valley praat ons bij over de nieuwe privacywet. Zij vertelt hoe de concurrentie bepaalde problemen oplost en wat je vooral niet moet doen.

Blockchain: iedereen heeft er van gehoord, maar wat betekent dit concreet voor jouw performance strategie? In zijn presentatie geeft Blockchain-expert Jarno Stolk inzicht in wat blockchain nu precies is, wat het kan betekenen voor online marketing en welke invloed het heeft op media nu en vooral in de toekomst.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond