Deel dit artikel
-

Vernieuwde Kijkshop start met 6500 beautyproducten

Kijkshop is vandaag nieuw leven ingeblazen met een aanbod van meer dan 6500 beautyproducten. De webwinkel houdt geen eigen voorraad aan. Door middel van directshipping worden de producten direct van de bron naar de consument gestuurd.

Kijkshop had ooit tientallen filialen in Nederland. Consumenten konden er alleen kijken, en mochten de producten niet zelf uit de schappen halen.

In maart 2015 werd Kijkshop gekocht door het Zweedse investeringsbedrijf listérus & partners Capital Advisors AB en werden 20 van de toen 87 filialen gesloten. Januari 2018, het bedrijf was inmiddels opnieuw verkocht, werd het faillissement aangevraagd.

A.D.A.M., het bedrijf achter formules DirectSale, PlazaSale en de loyalty platformen van Fit For Free en Sportcity, nam de domeinnaam rond september van de Zweedse investeerders over.

In december werd de lancering van de webwinkel al aangekondigd, maar toen was nog niet bekend met welk assortiment men wilde beginnen. Kijkshop start met parfum, make-up, verzorgingsproducten, waaronder haarverzorging en crèmes van de merken zoals Armani, Burberry, Biotherm, Calvin Klein, Chanel, Clinique, D&G en Dior.

Binnenkort lanceert kijkshop.nl nog een nieuwe productgroep met vele duizenden producten. Verdere details ontbreken.

Consumenten bepalen zelf hoe zij hun bestelling betalen. Zo is betalen in drie termijnen tegen 0% rente mogelijk met in3, kan er na levering worden betaald met Klarna of kan er gekozen worden voor innovatieve betaalopties als Apple Pay, Tikkie en OK.

Op de foto CEO Konrad van den Bosch

Deel dit bericht

1 Reactie

Mark Stienstra - CoF

Tijd dat Lennard als “spaarvarken” ook weer eens terug komt aan het front!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond