Deel dit artikel
-

Vervoersorganisatie Connexxion zoekt innovatieve serviceconcepten

Vervoersorganisatie Connexxion heeft een challenge uitgeschreven om innovatieve serviceconcepten te ontwikkelen. Daarbij staat het gebruik van slimme bakens centraal.

Connexxion is naar eigen zeggen enthousiast over de mogelijkheden van beacons, die inmiddels in alle Connexxion bussen hangen. Om te kijken hoe de nieuwe technologie gebruikt kan worden om de reiservaring te optimaliseren, wordt een challenge uitgeschreven. Via Battle of Concepts kon iedereen met een idee (vaak studenten, start-ups en young-professionals) een concept inleveren en kans maken op een geldprijs.

Het bedrijf heeft 65 creatieve concepten ontvangen. Van een sociaal busnetwerk tot het creëren van een rustpunt tijdens de busreis.

De top 5 is inmiddels uitgenodigd voor een pitch bij ons op kantoor op 28 september. Daarna wordt de winnaar van de Challenge gekozen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Anja Bart

Tip voor Connexxion: begin eerst eens met ouderwetse service, bijvoorbeeld bussen die rijden volgens de dienstregeling, voldoende bussen zodat reizigers niet als sardientjes in de bus geperst worden, chauffeurs die niet als maniakken rijden. Het is in theorie zo eenvoudig!
Tip voor de redactie: als je een persbericht overschrijft, pas dan de persoonlijk voornaamwoorden aan, dan staat het nog een beetje journalistiek. (“De top 5 is inmiddels uitgenodigd voor een pitch bij ONS op kantoor”).

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond