Deel dit artikel
-

Viktor van der Wijk nieuwe CEO StormMC

Digitaal marketingbureau StormMC stelt Viktor van der Wijk aan als CEO. Hij verliet KLM afgelopen zomer. Hij neemt corporate ervaring mee waar StormMC’s klanten steeds meer naar vragen.

Van der Wijk neemt per 1 december het roer over van Denise Kasová. De oprichters Sander Prinsen en Haico Pols opereren meer achter de schermen.

De nieuwe directeur is afkomstig van KLM. Daar was hij de afgelopen vier jaar verantwoordelijk voor de wereldwijde digital marketing en social media-activiteiten van KLM.

Prinsen: “We richten ons op corporate klanten en hun vragen worden steeds groter, omvangrijker. Dat is niet verwonderlijk ze hebben intern veel expertise opgebouwd. Wij gaan op steeds hoger niveau strategisch advies geven en moeten dat goed kunnen verantwoorden.”

Pols:”Het is niet meer genoeg om je alléén te onderscheiden op de executie van campagnes. Met Viktor hebben we een ervaren leider aangenomen met een ‘digitaal’ hart, een heldere visie op de marktontwikkelingen, alsmede praktische en pragmatische kennis van zaken.”

StormMC opereert voornamelijk vanuit Groningen, al heeft het ook een kantoor in Amsterdam. Het team van nu zeventig man moet komende periode groeien met nieuwe mensen die op strategisch marketingniveau klanten kunnen helpen. Daartoe zullen ervaren mensen uit de markt worden gehaald voor het Amsterdamse kantoor. Dat filiaal wordt prominenter naar voren geschoven.

Van Kasová wordt afscheid genomen vanwege, wat heet, verschil van inzicht over de te volgen koers.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond