Deel dit artikel
-

Wehkamp start samenwerking met Koninklijke Siebel Juweliers

Wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers zijn een strategische samenwerking gestart. Sinds deze week worden sieraden en horloges van Siebel aangeboden op wehkamp.nl. Medio juni zal de totale collectie van zo’n 1300 items van merken zoals Buddha to Buddha, Ti Sento en Pandora beschikbaar zijn.

In de afgelopen jaren is wehkamp.nl al verschillende strategische samenwerkingen aangegaan. Zo zijn men vorig jaar al samenwerkingen gestart met modemerken als Mango, Sacha en WE Fashion.

Koninklijke Siebel Juweliers telt 37 winkels en ziet de samenwerking met wehkamp.nl als onderdeel van een omnichannelstrategie.

Om de samenwerking met Siebel Juweliers te vieren start wehkamp.nl een socialmediagame op haar Facebookpagina. Deelnemers een een karaat diamant winnen, ter waarde van 15.000 euro. De game gaat aanstaande maandag van start. Deelnemers krijgen tien verschillende tips, die zullen leiden naar de ultieme prijs: de een karaat diamant.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond