Deel dit artikel
-

Wereldhave maakt zijn winkelcentra virtueel

Vastgoedbelegger Wereldhave heeft een mobiele app voor haar zeven Nederlandse winkelcentra ontwikkeld. Daarmee kunnen winkeliers via ‘augmented reality’ hun winkel en producten virtueel tot leven wekken.

De winkelcentrum app voor iPhone en Android is bedoeld voor consumenten die graag als eerste op de hoogte willen zijn van de allerlaatste aanbiedingen uit hun winkelcentrum. Zij ontvangen als ze in de buurt van het winkelcentrum komen automatisch de laatste aanbiedingen of bladeren thuis door de laatste trends op bijvoorbeeld modegebied. Wereldhave heeft voor elk van haar zeven Nederlandse winkelcentra een eigen app ontwikkeld.

Het vastgoedbedrijf spreekt van een ‘logische volgende stap binnen de digitale strategie’. De kracht van de app zit hem volgens de onderneming in de combinatie van de verschillende toepassingen. De laatste aanbiedingen, het winkeloverzicht, digitale versies van de ‘ouderwetse’ winkelfolders en geïntegreerde social media.

Er zijn volgens Wereldhave vele mogelijkheden voor het gebruik van ‘augmented reality’ in de winkelcentra: virtuele catwalks met modeshows of schatzoeken naar eieren of kroontjes met Pasen of Koninginnedag.

De winkelcentra die meedoen zijn onder meer Eggert in Purmerend, Kronenburg in Arnhem, Roselaar in Roosendaal, Koningshoek in Maassluis en Winkelhof in Leiderdorp.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond