Wie wordt online mediaman en -vrouw van 2011?

Het is zover. Vanaf nu kun je stemmen op jouw Online Mediaman én Mediavrouw 2011. Online Marketing Group presenteert in samenwerking met Emerce de Adwards 2011. Dit jaar worden de Adwards voor de 5e keer uitgereikt aan de meest innovatieve en invloedrijke man en vrouw uit de online mediawereld in 2011.
De vakjury bestaat uit Igor Beuker (SocialMedia8-WPP, juryvoorzitter), Diana Janssen (namens DDMA), Rene Zeedijk (Mediascience/bestuurslid IAB), Brian Hirman (o.a. Forventures en eVA Fund) en Gijsbregt Brouwer (Online Mediaman 2010). Hoofdsponsor van de Adwards 2011 is Cendris Online.
De Adwards is de jaarlijkse onafhankelijke online media Award voor de man en vrouw die een bovengemiddelde bijdrage hebben geleverd aan de professionalisering van de online industrie in Nederland. De winnaars zijn ondernemende individuen die een eigen visie op het vak combineren met aantoonbare prestaties op het gebied van online campagnes en/of digitale innovaties.
Tot maandag 12 maart kan gestemd worden op de kandidaten voor Adwards 2011. Vervolgens kiest de vakjury de winnaars uit de drie mannen en drie vrouwen met de meeste stemmen. Op 21 maart worden de winnaars op feestelijke wijze bekendgemaakt.
De winnaars uit voorgaande jaren zijn:
2006 Annemiek Verhagen (Tapps ) & Stephan Fellinger (o.a. SpinAwards)
2007 Raymond Spanjar (Hyves) & Heleen van Oord (DQ&A)
2009 Mathys van Abbe (Mobypicture) & Marjolijn Kamphuis (Dutchcowgirls, OKGO.nl)
2010 Claire Boonstra (Layar) & Gijsbregt Brouwer (Sport28.nl)
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
Mediaman van 2011
Ik.
Arno Peperkoorn
Mis een paar vrouwen….
Stuk of 10…
Lara? Lot? Rachel? Merel? Nathalie P?
Hoe kunnen er zoveel mannen en zo weinig vrouwen zijn genomineerd?