Alle Fashion 2023 sprekers

Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.


Rodney Lam
Rodney Lam
CEO/co-owner, Daily Paper/CanaYam
De ultieme TikTok strategie van Daily Paper
De ultieme TikTok strategie van Daily Paper
Jessica
Jessica de Haas
Host, Emerce
De Nieuwe Zaak en Studio Anneloes: succesvolle replatforming in slechts 3 maanden
De Nieuwe Zaak en Studio Anneloes: succesvolle replatforming in slechts 3 maanden
Marloes Pomp
Marloes Pomp
Advisor Web3, Dutch Blockchain Coalition
Digitale fashion: consument gaat van klant naar mede-eigenaar
Digitale fashion: consument gaat van klant naar mede-eigenaar
renske
Renske de Bruine
Host, Emerce
Versnel jouw direct-to-consumer strategie in een platform-gedreven wereld
Versnel jouw direct-to-consumer strategie in een platform-gedreven wereld
Aldo Spaanjaars
Aldo Spaanjaars
Owner, Dragon Strategies
Wat kan de fashion industrie leren van e-commerce in China?
Wat kan de fashion industrie leren van e-commerce in China?
Miriam Geelhoed
Miriam Geelhoed
Senior Consultant, Modint
Sector in beweging: van niche naar norm
Sector in beweging: van niche naar norm
Leontien Hasselman-Plugge
Leontien Hasselman-Plugge
Co-CEO, ImpactBuying
Sector in beweging: van niche naar norm
Sector in beweging: van niche naar norm
Mees Klinkenberg
Mees Klinkenberg
Duurzaamheidsadviseur, Prénatal
Sector in beweging: van niche naar norm
Sector in beweging: van niche naar norm
Arthur Feenstra
Arthur Feenstra
CEO, OFM
De omnichannel rebranding van Only For Men naar OFM
De omnichannel rebranding van Only For Men naar OFM
Ontwerp zonder titel - 2023-08-24T115933.015
Menno Dings
Head of Brand & Marketing, OFM
De omnichannel rebranding van Only For Men naar OFM
De omnichannel rebranding van Only For Men naar OFM
Hein Barnhoorn
Hein Barnhoorn
Marketing Director, Waste2Wear
Hoe duurzaam is duurzaam? Blockchain traceability is de weg vooruit
Hoe duurzaam is duurzaam? Blockchain traceability is de weg vooruit
Jurriën Kerstholt
Jurriën Kerstholt
Oprichter en Eigenaar, De Nieuwe Zaak
De Nieuwe Zaak en Studio Anneloes: succesvolle replatforming in slechts 3 maanden
De Nieuwe Zaak en Studio Anneloes: succesvolle replatforming in slechts 3 maanden
André Kortekaas
André Kortekaas
E-commerce Manager, Studio Anneloes
De Nieuwe Zaak en Studio Anneloes: succesvolle replatforming in slechts 3 maanden
De Nieuwe Zaak en Studio Anneloes: succesvolle replatforming in slechts 3 maanden
Rik Goslinga
Rik Goslinga
Senior Director Enterprise Customer Success Europe and Australia, PayPal
PayPal, ASICS en Van den Assem over fysieke winkels in e-commerce
PayPal, ASICS en Van den Assem over fysieke winkels in e-commerce
Rick Hoving
Rick Hoving
Sr. Ecommerce Manager EMEA, ASICS
PayPal, ASICS en Van den Assem over fysieke winkels in e-commerce
PayPal, ASICS en Van den Assem over fysieke winkels in e-commerce
Eric Waardenburg
Eric Waardenburg
e-Commerce Manager, Van den Assem
PayPal, ASICS en Van den Assem over fysieke winkels in e-commerce
PayPal, ASICS en Van den Assem over fysieke winkels in e-commerce
Evert Hemelaar
Evert Hemelaar
Country Manager BeNeLux, SCAYLE Commerce Engine
Versnel jouw direct-to-consumer strategie in een platform-gedreven wereld
Versnel jouw direct-to-consumer strategie in een platform-gedreven wereld
Jeroen Leenders
Jeroen Leenders
Co-founder, Global Sales & Partnership Director Salesupply, Salesupply
De fashion industrie verschuift naar D2C. Wat betekent dit voor de CX?
De fashion industrie verschuift naar D2C. Wat betekent dit voor de CX?
Ronald-ter-Voert-Ex-Machina
Ronald ter Voert
Host, Emerce
De fashion industrie verschuift naar D2C. Wat betekent dit voor de CX?
De fashion industrie verschuift naar D2C. Wat betekent dit voor de CX?