-

OMODA: het belang van mobiele website-optimalisatie bij de check-out

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Wat kan een redesign van je mobiele website betekenen voor het terugdringen van het uitvalpercentage bij de check-out?

In deze video vertelt Valérie de Saegher van schoenenwinkel OMODA alle ins en outs over hun recente mobiele website-optimalisatie. Een mobiele website voor schoenen biedt in vergelijking met een desktopversie niet zo heel veel mogelijkheden. Des te belangrijker worden dus elementen als filters, look and feel, navigatie en check-out.

OMODA wist bij een recent redesign van de mobiele websites de uitval bij de check-out met 3 tot 5% terug te dringen. Het resultaat van heel veel testen, maar ook van uitgebreide gebruikers-sessies om de gebruiksvriendelijkheid van de site te verbeteren. Verder vertelt Valérie welke rol het navigeren met de duim hierin speelt.

Spreker: Valérie de Saegher (Team Lead Commerce & Conversie Specialist OMODA)

Collectie: Emerce Conversion 2021

Host: Krijn Schuurman.

NB: Ten tijde van deze opname was Valérie de Saegher nog werkzaam bij OMODA. Inmiddels werkt ze bij een ander bedrijf.  

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond