-

Hoe bouw je een nieuw sterk merk in een traditionele markt?

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Fabrique. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Fabrique’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Een nieuw merk lanceren in de statische markt van juridische dienstverlening aan particulieren, is al snel disruptief.

In deze presentatie over de juridische online dienstverlener BrandMR, vertellen marketingdirecteur Peter Hoitinga en Harmen van Balen, Senior Interactie Ontwerper bij Fabrique, hoe ze de advocatuur in Nederland hebben opgeschud met een geheel nieuwe aanpak van juridische hulp. In vier heldere stappen, elke stap voor een vaste prijs. Een concept dat past in een tijd dat steeds minder mensen zich verzekeren en pas willen betalen als het nodig is.

Hoitinga, mede-oprichter van Ditzo, en Van Balen vertellen welke uitdagingen zeg tegenkwamen bij het in de markt zetten van de nieuwe dienst, welke oplossingen ze daarvoor vonden en wat ze ervan leerden.

Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)

Sprekers: Peter Hoitinga (marketing directeur BrandMR) en Harmen van Balen (Senior Interactie Ontwerper bij Fabrique)

Collectie: Emerce Digital Marketing Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond