
Hoe bouw je een nieuw sterk merk in een traditionele markt?
Een nieuw merk lanceren in de statische markt van juridische dienstverlening aan particulieren, is al snel disruptief.
In deze presentatie over de juridische online dienstverlener BrandMR, vertellen marketingdirecteur Peter Hoitinga en Harmen van Balen, Senior Interactie Ontwerper bij Fabrique, hoe ze de advocatuur in Nederland hebben opgeschud met een geheel nieuwe aanpak van juridische hulp. In vier heldere stappen, elke stap voor een vaste prijs. Een concept dat past in een tijd dat steeds minder mensen zich verzekeren en pas willen betalen als het nodig is.
Hoitinga, mede-oprichter van Ditzo, en Van Balen vertellen welke uitdagingen zeg tegenkwamen bij het in de markt zetten van de nieuwe dienst, welke oplossingen ze daarvoor vonden en wat ze ervan leerden.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)
Sprekers: Peter Hoitinga (marketing directeur BrandMR) en Harmen van Balen (Senior Interactie Ontwerper bij Fabrique)
Collectie: Emerce Digital Marketing Live!
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
