Hoe een slechte gebruikerservaring zorgde voor een award-winning campagne

Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.

Beperkte edities van sneakers kunnen duizenden euro’s kosten. Elk seizoen lanceren sneakermerken limited edition sneakers via loterijen voor de echte fans. Maar al te lang hebben bots het verpest voor de echte sneakerfans. De sneakers werden via bots gewonnen en gekocht en voor extreem hoge prijzen online doorverkocht.

Samen met mediaplatform Highsnobiety creëerde Klarna en haar handelaren, zoals Bronx en Sneakerbaas, ’s werelds eerste sneakerloterij waarbij de kans om te winnen puur gebaseerd was op iemands passie voor sneakers. Mikael Vig van Klarna vertelt in deze video hoe sneakerfans weer een eerlijke kans krijgen om ooit een gelimiteerd paar sneakers te winnen. Kom alles te weten over de innovatieve, prijswinnende ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne.

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Spreker: Mikael Vig (Global Marketing Manager bij Klarna)

Collectie: Fashion 2021

22,6K



Gerelateerde artikelen