-

Hoe een slechte gebruikerservaring zorgde voor een award-winning campagne

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Klarna. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Klarna’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.

Beperkte edities van sneakers kunnen duizenden euro’s kosten. Elk seizoen lanceren sneakermerken limited edition sneakers via loterijen voor de echte fans. Maar al te lang hebben bots het verpest voor de echte sneakerfans. De sneakers werden via bots gewonnen en gekocht en voor extreem hoge prijzen online doorverkocht.

Samen met mediaplatform Highsnobiety creëerde Klarna en haar handelaren, zoals Bronx en Sneakerbaas, ’s werelds eerste sneakerloterij waarbij de kans om te winnen puur gebaseerd was op iemands passie voor sneakers. Mikael Vig van Klarna vertelt in deze video hoe sneakerfans weer een eerlijke kans krijgen om ooit een gelimiteerd paar sneakers te winnen. Kom alles te weten over de innovatieve, prijswinnende ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne.

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Spreker: Mikael Vig (Global Marketing Manager bij Klarna)

Collectie: Fashion 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond