-

Hoe je de klant centraal zet met slimme data

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor PostNL. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met PostNL’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?

Martin Bless (America Today) en Patrick Vink (PostNL) gaan in deze video in gesprek over de mogelijkheden, uitdagingen en daadwerkelijke inzet van slimme data-oplossingen in de check-out fase van de klantreis. Online én offline.

Met een goed ingericht IT-landschap verzamelt de kledinggigant data uit verschillende hoeken. De inzichten die het bedrijf daarmee krijgt, zetten zij vervolgens in om een betere klantbeleving te realiseren. In deze video krijg je handvatten en tools om je klant in elke aankoopfase te bedienen.

Host: Ronald ter Voert (Eigenaar RTV Media)

Sprekers: Martin Bless (Webshop Product Owner, America Today) en Patrick Vink (Business Development Manager, PostNL)

Collectie: Fashion 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond