
Hoe te gedijen in het post-cookie-tijdperk
Is het wellicht mogelijk dat de wereld zonder cookies beter zou kunnen zijn voor adverteerders, uitgevers en internetgebruikers?
In deze talk bespreekt Shreeniwas Iyer de voordelen van een slanker, aantrekkelijker advertentielandschap. Hij gaat in op de uitdagingen en kansen die marketeers worden geboden in een wereld waar cookies van derden niet langer beschikbaar zijn.
Shreeniwas leert je meer over de huidige situatie, inclusief de uitdagingen waar marketeers, uitgevers en marketing/technologie-bedrijven al mee te maken hebben. Verder gaat deze talk over het internet van de toekomst en wat trends in privacywetgeving en veranderingen in technologie betekenen voor adverteerders. Hoe bereid je je hierop voor met behulp van technologieën, tactieken en strategieën die resistent zijn tegen de ‘cookiepocolypse’.
Host: Geen
Spreker: Shreeniwas Iyer (Head of Engineering bij Quantcast)
Collectie: EDAY Digital Business Conference
Nieuwe insights
Digital Product Passport: de datatransformatie waar niemand onderuit komt[Podcast] Paul Veugen: “In Europa zijn we te bang om te verliezen”AI-vertalingen voor het hoogseizoen: nut en toepassingen5 tips voor leidinggevenden die willen groeienVan niche naar multibrand: het succes achter een gecontroleerde schaalstrategieGerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
