-

Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Maak continu testen onderdeel van je conversiestrategie.  Je zult zien dat het resultaat aanmerkelijk verbetert.

Toen Caroline Henneman begon bij Squla was er niet duidelijk sprake van concrete conversie-doelstellingen en beleid om de conversie te verbeteren. Inmiddels is dat omgeturnd naar een organisatie waarbij continu testen centraal staat.

In deze video deelt zij haar ervaringen en de belangrijkste resultaten. Continue testen al voor interessante inkijkjes gezorgd in de manier waarop nieuwe abonnees over de streep getrokken kunnen worden. De cultuur op de development-afdeling en training zijn hierin belangrijke onderdelen.


Spreker
: Caroline Henneman (Head of Marketing & Growth Squla)

Collectie: Emerce Conversion 2021

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond