
Blij met je databrij
Niet verzuipen in bergen data is een uitdaging. Hoe vind je de juiste combinatie van data die je verder helpt, ofwel: hoe wordt je blij van je databrij?
Data verzamelen is één ding, ze slim inzetten en te gelde maken is de uitdaging. In deze Talk doet Job van den Berg, Data Strategy Director bij DPG Media, uit de doeken hoe hij probeert impact te maken met de slimme inzet van data bij de grootste uitgeverij van Nederland.
Hoe haal je rendement uit al je data? Van den Berg legt uit waarom sommige bedrijven het lastig vinden om de investering in data terug te verdienen en niet altijd blij zijn met hun databrij. Met voorbeelden en concrete handvatten om data te laten renderen in jouw organisatie.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)
Spreker: Job van den Berg (Data Strategy Director bij DPG Media)
Collectie: Emerce Digital Marketing Live!
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
