
Blij met je databrij
Niet verzuipen in bergen data is een uitdaging. Hoe vind je de juiste combinatie van data die je verder helpt, ofwel: hoe wordt je blij van je databrij?
Data verzamelen is één ding, ze slim inzetten en te gelde maken is de uitdaging. In deze Talk doet Job van den Berg, Data Strategy Director bij DPG Media, uit de doeken hoe hij probeert impact te maken met de slimme inzet van data bij de grootste uitgeverij van Nederland.
Hoe haal je rendement uit al je data? Van den Berg legt uit waarom sommige bedrijven het lastig vinden om de investering in data terug te verdienen en niet altijd blij zijn met hun databrij. Met voorbeelden en concrete handvatten om data te laten renderen in jouw organisatie.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)
Spreker: Job van den Berg (Data Strategy Director bij DPG Media)
Collectie: Emerce Digital Marketing Live!
Nieuwe insights
[Case] Een nieuw CMS voor de NS voor een consistente klantervaring op alle kanalenVerzilveren en doorgaan: de moderne manier van bedrijfsverkoopEmerce Rapport Managing E-commerce Channels 2025Hoe Follo en HG een European Search Award wonnen met AI-gedreven SEO-strategieSocial strategie Modern Media Hub helpt Gericall makkelijker artsen vinden voor acute ouderenzorgGerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
