-

Blij met je databrij

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor DPG Media Magazines. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met DPG Media Magazines’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Niet verzuipen in bergen data is een uitdaging. Hoe vind je de juiste combinatie van data die je verder helpt, ofwel: hoe wordt je blij van je databrij?

Data verzamelen is één ding, ze slim inzetten en te gelde maken is de uitdaging. In deze Talk doet Job van den Berg, Data Strategy Director bij DPG Media, uit de doeken hoe hij probeert impact te maken met de slimme inzet van data bij de grootste uitgeverij van Nederland.

Hoe haal je rendement uit al je data? Van den Berg legt uit waarom sommige bedrijven het lastig vinden om de investering in data terug te verdienen en niet altijd blij zijn met hun databrij. Met voorbeelden en concrete handvatten om data te laten renderen in jouw organisatie.

Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)

Spreker: Job van den Berg (Data Strategy Director bij DPG Media)

Collectie: Emerce Digital Marketing Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond