Perfectioneer je checkout aan de hand van de marketingtrends van nu

Hoe haal je meer uit je checkout? Perfectioneer dit het aan de hand van de trends van 2021, voorspeld door Mollie en 4NG.

In deze video analyseren twee experts het succes van een geslaagde checkout. Stefanie Richheimer (Mollie) en Michiel Kroeks (4NG) vertellen hoe een winkelmandje niet voortijdig wordt verlaten. Ze komen met tips die je vandaag nog kunt toepassen en benoemen de belangrijkste online betaaltrends van nu.

Als VP West-Europa stimuleert Stefanie de groei van Mollie in Nederland, België en Frankrijk. Stefanie heeft meer dan 10 jaar ervaring in de SaaS-industrie, zat in het Direct Foreign Investment-team van de gemeente Amsterdam en is medeoprichter van AmsterdamPark Capital (een early stage tech-investeerder). 4NG is de overkoepelende organisatie van een aantal digitale bureaus en heeft 6 labels: 4net, Brainbrothers, Nextfields, Possibilit, Arlanet en het dit jaar overgenomen Netvlies.


Sprekers: 
Michiel Kroeks (CEO van 4NG) en Stefanie Richheimer (VP Western Europe bij Mollie)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

13,3K



Gerelateerde artikelen