-

Perfectioneer je checkout aan de hand van de marketingtrends van nu

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Mollie. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Mollie’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

Hoe haal je meer uit je checkout? Perfectioneer dit het aan de hand van de trends van 2021, voorspeld door Mollie en 4NG.

In deze video analyseren twee experts het succes van een geslaagde checkout. Stefanie Richheimer (Mollie) en Michiel Kroeks (4NG) vertellen hoe een winkelmandje niet voortijdig wordt verlaten. Ze komen met tips die je vandaag nog kunt toepassen en benoemen de belangrijkste online betaaltrends van nu.

Als VP West-Europa stimuleert Stefanie de groei van Mollie in Nederland, België en Frankrijk. Stefanie heeft meer dan 10 jaar ervaring in de SaaS-industrie, zat in het Direct Foreign Investment-team van de gemeente Amsterdam en is medeoprichter van AmsterdamPark Capital (een early stage tech-investeerder). 4NG is de overkoepelende organisatie van een aantal digitale bureaus en heeft 6 labels: 4net, Brainbrothers, Nextfields, Possibilit, Arlanet en het dit jaar overgenomen Netvlies.


Sprekers: 
Michiel Kroeks (CEO van 4NG) en Stefanie Richheimer (VP Western Europe bij Mollie)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond