-

Data analytics als startpunt voor innovatie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor PostNL. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met PostNL’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Bij PostNL is data analytics het startpunt voor de digitale transformatie. Het moet de logistiek van het bedrijf efficiënter en innovatiever maken.

Bart Delmulle is per 1 februari 2021 gestart als Chief Digital Officer bij PostNL. De benoeming is het vervolg op de aankondiging van PostNL dat het bedrijf extra gaat investeren in versnelde digitalisering. In dit video-interview gaat hij  in gesprek met Krijn Schuurman over de (nieuwe) digitale ambities van het bedrijf. Verder licht hij de toekomstvisie toe en gaat hij dieper in op de nieuwe doelen van de Nederlandse logistieke gigant.

Bart is aangesteld om het digitaliseringsproces van het postbedrijf te versnellen en PostNL uit te bouwen tot het meest efficiënte en innovatieve platform voor logistieke e-commerce en post binnen, naar en vanuit de Benelux. Hiervoor was hij partner (en expert telecommunicatie en technologie) bij consultancybedrijf Bain & Company in Brussel, bij McKinsey & Company en de Finse telecomspeler Nokia.


Spreker:
Bart Delmulle (Chief Digital Officer bij PostNL)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond