
Slim online groeien door conversie-optimalisatie en SEO
In 2021 je online resultaten verdubbelen, wie wil dat niet? Het kan, met een stappenplan en cases die de resultaten van Google Ads, Shopping, SEO, display, social, e-mail en conversie boosten.
Netprofiler gebruikt het zogeheten 5 drivers-model voor winstmaximalisatie in online marketing. Dyon Metselaar, commercieel directeur van Netprofiler, beloofd in deze sessie dat iedereen zijn online resultaten dit jaar kan verdubbelen door dit model toe te passen. Hij laat je zien hoe je online campagnes door slim data gebruik optimaal opzet en target waardoor de cruciale 5 drivers van online succes verbeteren.
Metselaar toont hij hoe grote en kleine bedrijven met een slim stappenplan een winstgevend conversie optimalisatie en online marketing programma kunnen opzetten. Met praktische tips en aansprekende voorbeelden van succesvolle B2C en B2B bedrijven.
Host: Jaspar Roos
Spreker: Dyon Metselaar (commercieel directeur Netprofiler)
Collectie: Emerce Digital Marketing Live!
Nieuwe insights
[Podcast] Sophie Bloemen: “De overheid moet haar rol pakken in de digitale economie”Het veranderende advertisinglandschap: 5 tips voor marketeers om grip te houdenRethinking Media: Authentieke verbinding in een versnipperd medialandschapWat betekent de opkomst van AI-shopping assistants voor je marketplace strategie?Emerce Benchmark Influencer Marketing 2025Gerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
