-

Wat kan B2B leren van B2C? De e-commerce strategy van Destil

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Building Blocks. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Building Blocks’ privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De laatste jaren trekken de verwachtingen omtrent de klantervaring binnen B2B en B2C steeds meer naar elkaar toe. Afkijken is toegestaan. 

René Kars van ijzerwarengroothandel DESTIL vertelt over de ervaringen die zijn bedrijf heeft opgedaan met een B2C-webshop bij Bol.com. Met hulp van Building Blocks zijn voor de groothandel het pricing system en de recommendations geautomatiseerd.

De nieuwe e-commercestrategie met een focus op de customer journey maakte van DESTIL een datagedreven bedrijf. Het resultaat was 7% meer omzet in een half jaar.

Sprekers

René Kars, CEO Destil

Alexander van Eerden, CEO Building Blocks

Host

Roeland de Bruin

Collectie

B2B Digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond