-

Zo creëer je met behulp van data authentieke klantervaringen in het B2B

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe je de klantervaring naar een hoger niveau tilt? Authentieke B2B-ervaringen bieden in een tijdperk van grenzeloze data.

Wat maakt een geweldige B2B-klantervaring? Het gaat er niet alleen om de concurrentie en het publiek bij te benen. Als je binnen het B2B-segment in digitale marketing zit, of ervan wilt leren, is authenticiteit de nieuwe troef in het post-pandemische tijdperk.

In deze video leer je van Molly Williams (Siemens Advanta) hoe je een authentieke klantervaring kunt creëren, sturen en optimaliseren in het complexe B2B-ecosysteem. Dit stimuleert de verkoop en versterkt relaties in digitale zakelijke transacties. Haar verhaal zit boordevol praktijkervaring, wijsheden van Fortune 500-niveau en praktische tips. Molly is een van Emerce’s meest gewaardeerde keynotesprekers. Dus mis het niet!


Spreker: 
Molly Williams (Hoofd Customer Experience & Sales Enablement bij Siemens Advanta)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Ronald ter Voert (RTV Media)

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond