Zo creëer je met behulp van data authentieke klantervaringen in het B2B

Hoe je de klantervaring naar een hoger niveau tilt? Authentieke B2B-ervaringen bieden in een tijdperk van grenzeloze data.

Wat maakt een geweldige B2B-klantervaring? Het gaat er niet alleen om de concurrentie en het publiek bij te benen. Als je binnen het B2B-segment in digitale marketing zit, of ervan wilt leren, is authenticiteit de nieuwe troef in het post-pandemische tijdperk.

In deze video leer je van Molly Williams (Siemens Advanta) hoe je een authentieke klantervaring kunt creëren, sturen en optimaliseren in het complexe B2B-ecosysteem. Dit stimuleert de verkoop en versterkt relaties in digitale zakelijke transacties. Haar verhaal zit boordevol praktijkervaring, wijsheden van Fortune 500-niveau en praktische tips. Molly is een van Emerce’s meest gewaardeerde keynotesprekers. Dus mis het niet!


Spreker: 
Molly Williams (Hoofd Customer Experience & Sales Enablement bij Siemens Advanta)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Ronald ter Voert (RTV Media)

 

 

 



Gerelateerde artikelen