Geplaatst door Wewbwinkelcommunity

20.500 berichten op het forum van Webwinkelcommunity!

Deze maand is de Webwinkelcommunity door de grens van 20.000 berichten gegaan op het forum van de community. De community is sinds 2014 actief en iedere maand komen er nieuwe leden bij. Het is een besloten forum, dus onzichtbaar voor Google en klanten. Hier kunnen webwinkeliers en e-commerce professionals samen praten, kennis delen en elkaar helpen. Deze formule blijkt succesvol doordat er binnen 2 jaar meer dan 20.000 aan berichten is gepost.

Volgende stap
Wil je je webwinkel naar een hoger niveau tillen dan kan de Webwinkelcommunity een uitkomst bieden. Het webwinkelforum is exclusief voorbehouden voor serieuze webwinkel eigenaren en professionals in e-commerce. Dit om een hoog niveau van discussie en deskundigheid te kunnen waarborgen. Ze screenen alle nieuwe leden om ervoor te zorgen dat deze genoeg ervaring mee brengen inclusief praktijk ervaring in e-commerce.

Donateurs
De Webwinkelcommunity werkt onder andere met donateurs en partners die een vrijwillige bijdrage leveren aan de community. Op deze manier kunnen er offline kennissessies worden gegeven, gratis tools worden aangebonden (ter waarde van: €750,00) en een lijst met bloggers waarmee je als webwinkel kunt samenwerken. Kortom meer dan voldoende redenen om je aan te melden bij de Webwinkelcommunity.