Geplaatst door TravelBird

Fiona Vanderbroeck versterkt managementteam TravelBird als nieuwe Chief Traveller Officer

Amsterdam, 22 januari 2018 – Fiona Vanderbroeck (40) is toegetreden tot het managementteam van de online reisorganisatie TravelBird. Als Chief Traveller Officer gaat Fiona de belangen van alle TravelBird-reizigers bewaken en behartigen. TravelBird benadrukt door deze topbenoeming het alles overstijgende belang van absolute en blijvende reizigers-tevredenheid voor zowel bestaande als nieuwe klanten.
Fiona heeft een lange en bewezen ervaring in de reiswereld. Zo werkte zij 12,5 jaar bij de KLM, waar ze o.a. als Hoofd Marketing Communicatie de succesvolle ‘KLM Werelddeal Weken’ heeft geïntroduceerd. Ruim twee jaar geleden maakte ze heel bewust de overstap naar het volgens haar “snelle, stoere en vernieuwende” TravelBird. Daar heeft ze de afgelopen jaren als “Head of Traveller Success” de klantwaardering verhoogd naar een NPS-score van 49 (ver boven het branche-gemiddelde). En er mede voor gezorgd dat de reizigers-tevredenheid na contact met TravelBird structureel gestegen is naar een score 9 op een schaal van 10.
Fiona Vanderbroeck: “Onze reizigers steeds opnieuw in het hart raken en voor hen het blijvende verschil maken, dat is mijn dagelijkse doel. Want wat is er mooier dan onze miljoenen reizigers écht te mogen inspireren en een onvergetelijke reiservaring te bieden? En ze, indien nodig en gewenst, in alle stadia van hun reis te helpen en bij te staan. Dat moeten we samen met alle TravelBird-medewerkers en partners zó goed doen, dat reizigers ervoor kiezen om een leven lang bij TravelBird te willen blijven.”
Over TravelBird
Reizigers continue plezierig verrassen en steeds opnieuw inspireren is ons doel en onze passie. Als je een vakantie boekt, wil je gemak en wil je geen keuzestress en te veel gedoe. Dan wil je ervaringen opdoen voor het leven en op plaatsen komen waar je nog niet aan had gedacht. Dan wil je dat alle elementen van jouw reis verzorgd worden en dan wil je de beste kwaliteit voor die prijs. En dát doet TravelBird voor jou, iedere dag zes van de voor jou best passende reisaanbiedingen samengesteld door lokale experts voor geweldige prijzen.