Geplaatst door 2xCeed

2xCeed lanceert nieuw label ‘Queens of Search’

Het in 2015 gestarte 2xCeed, een allround online mediabureau, heeft het afgelopen jaar niet stil gezeten. Het bureau, gestart door Martine Kruyning en Niels van der Perk, wil het gehele Nederlandse bedrijfsleven aanspreken en lanceert een nieuw label in samenwerking met het grote partnernetwerk waarmee zij samenwerken. Het combineren van de beste spelers in het veld is vanaf dag één de visie geweest van 2xCeed.

2xCeed werkt met ruim 70 partners samen waaronder Traffic Builders, Bannerbazen, Brandfirm, M&M Webmedia en Clearweb. Met 2xCeed als paraplu zullen het komend jaar steeds meer samenwerkingen worden aangegaan zodat de ‘one-stop-shop’ media-inkoop in combinatie met strategie optimaal kan worden ingevuld. “Het klinkt wellicht als een open deur, maar een klant heeft recht op het beste advies en resultaat. Omdat wij altijd onafhankelijk adviseren en niemand intern aan het werk hoeven te houden, kun je altijd de optimale keuze maken en snel schakelen.” aldus Kruyning, managing director van 2xCeed.

Op Valentijnsdag is ‘Queens of Search’ geboren. ‘Queens’ is een samenwerkingsverband van de beste, meest bevlogen en ervaren vrouwelijke online marketeers van ons land. De combinatie van de, ieder op eigen gebied, deskundige dames is heel bewust. Bedrijven hebben een doelgroep voor ogen en die is met regelmaat ‘vrouwen 20-50 jaar’. Zeker voor niche websites/producten met een focus op vrouwen. Martine Kruyning: “Deze doelgroep kun je natuurlijk verder specificeren maar het levert zeker winst op om de strategie en inrichting van campagnes te laten verrichten door de doelgroep ‘zelf’. We kunnen veel tijd winnen en creatieve concepten ontwikkelen door de juiste ‘Queens’ bij elkaar te brengen. Uiteraard kijken ook wij naar de feiten en cijfers en onze ‘Queen Analytics’ vindt het heerlijk om zich daarin te verdiepen. Daarnaast is het belangrijk dat de klant zich onderscheidt. Een creatieve aanpak loont. En daar versterken onze Queens zich nog meer ten opzichte van anderen.” Wie de Queens precies zijn houdt 2xCeed nu nog even geheim. Belangrijk is de juiste samenstelling van het team van Queens en dat verschilt per klant. De klant weet uiteraard wel wie zijn Queens zijn.

Kruyning: “Op dit moment is er nog plaats voor extra Queens. De selectieprocedure is pittig maar het leidt dan ook tot mooie en inspirerende samenwerkingen van freelancende creatieven, analisten en strategen. Samen zijn we veel sterker en een mooie (tijdelijke) aanvulling voor veel bedrijven”. Op de website zullen binnenkort de eerste Queens worden onthuld dus wij houden het zeker in de gaten.

Nieuwsgierig geworden of wil je graag samenwerken?
www.queensofsearch.nl of 06-52897892