Geplaatst door wehkamp

Nieuw bij Wehkamp: op maat gemaakte gordijnen

Klanten van Wehkamp kunnen nu op maat gemaakte gordijnen bestellen via de website en app. Met de snelle levertijd van 14 werkdagen, de brede keuze aan stoffen en de samenwerking met een Nederlands atelier, in combinatie met een simpel bestelproces, biedt Wehkamp de consument een extra service binnen haar wooncategorie. Deze nieuwe service past bij Wehkamp’s focus op het bieden van de meest inspirerende en relevante online shop voor mode en wonen.

Het brede scala aan stoffen, kleuren en type gordijnen geeft de consument de mogelijkheid een op maat gemaakt gordijn samen te stellen. Klanten die hulp nodig hebben bij het meten of het ophangen van hun nieuwe gordijnen, kunnen gebruik maken van de meet- en montageservice. De te bestellen kleur- en stofstaaltjes helpen de klant bij het maken van de juiste keuze. De prijzen zijn per meter berekend en Wehkamp rekent geen extra maakkosten. In de webshop worden de gordijnen overzichtelijk weergegeven en is te lezen over de laatste trends op het gebied van raamdecoratie.

Oktober woonmaand
Zoals elk jaar is oktober de campagnemaand voor wonen, ook bij Wehkamp. Dit jaar krijgen klanten van Wehkamp de gelegenheid om met een aantrekkelijke korting kennis te maken met de nieuwe gordijnenservice. Tot 1 november krijgen klanten 20% korting op alle op maat gemaakte gordijnen, zowel in de webshop als in de app.