Industry Wire

Geplaatst door Abovo Media

Abovo Media twee keer nummer één in Emerce Top 100

Abovo Media heeft in de categorie Mediabureaus van de Emerce Top 100 een gedeelde eerste plaats behaald en is in de categorie Tradingdeskbureaus verkozen tot onbetwiste nummer één met een waardering van 5,5 ster. Een verbetering ten opzichte van vorig jaar, toen het mediabedrijf een gedeelde tweede plaats bereikte.

‘Wij zijn ongelofelijk blij met deze erkenning’, vertelt Kees Verbeek, directeur van Abovo Media. ‘Wij waren vorig jaar al aangenaam verrast door onze gedeelde tweede plaats, maar deze topposities hadden wij niet verwacht. Het is een fantastische bekroning van onze recente inspanningen op online gebied!’

Onpartijdig oordeel
Ook directeur Marinus Zoutendijk is verguld met de bekroning: ‘Omdat het een onpartijdig oordeel is, op basis van scherpe afwegingen. Bovendien is het een ultiem bewijs dat je als mediabureau heel goed specialismen onder één noemer kunt aanbieden, online én offline, digitaal en traditioneel. Fullservice betekent voor ons niet van alles een beetje, maar juist al het goede onder één dak. Dat geldt wat ons betreft voor inkoop, strategie en creatie.’

Digital Brixx
Abovo’s directeur Digital & Trading Rein Vogel noemt de toppositie verdiend. ‘Dat bedoel ik vooral als een inspiratie voor onze medewerkers, alle honderdtien. Zij denken mee, volgen cursussen en opleidingen, houden ons scherp voor de vragen uit de markt en bedenken manieren om hierop te anticiperen. Neem Digital Brixx, ons nieuwe fullservice platform voor digital advertising, dat eerder deze maand is gepresenteerd. Een mooi voorbeeld van hoe wij ons constant verbeteren en hoe wij een sterke positie in de markt kunnen innemen.’

Naast Abovo heeft ook MediaBookers, het selfservice media-inkoopplatform van Abovo, een eerste plaats bemachtigd bij de Emerce Top 100, in de categorie Tradingdesks. In deze editie van Emerce worden alle topnoteringen van online aanbieders vermeld, vastgesteld door beslissers die actief zijn op het gebied van online marketing, ICT en e-business.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht