Geplaatst door ACE

ACE verkozen tot nr. 1 Incubator van Nederland

Tijdschrift Emerce komt vrijdag 4 mei met de Emerce100: de beste bedrijven in e-business 2018. In de categorie Incubators is de Amsterdamse universitair incubator ACE verkozen tot nummer 1 van Nederland.

Emerce publiceert jaarlijks hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.

Het ACE team
100 startups
De incubator heeft in zijn vijfjarige bestaan al meer dan honderd projecten begeleid van concept tot succesvolle startup. Directeur Erik Boer: ‘We zijn een universitaire incubator. Dat betekent dat we onderzoekers en studenten van alle Amsterdamse kennisinstituten helpen wanneer ze voor het eerst vanuit hun onderzoek een bedrijf willen starten’. Uit alle kandidaten selecteert ACE twintig ideeën per jaar. De kandidaten worden drie maanden lang intensief begeleid waarbij ze leren hun technische verhaal te vertalen naar een economisch verhaal en op zoek gaan naar klanten en partners.