Industry Wire

Geplaatst door Adidas

adidas herlanceert app CONFIRMED

CONFIRMED is terug. De adidas-app, oorspronkelijk gelanceerd in 2015, hielp fans van de Three Stripes om met één druk op de knop de meest exclusieve releases te kopen en zo de (virtuele) wachtrij te vermijden. De vernieuwde app, die vanaf vandaag in Nederland is gelanceerd als één van de eerste landen in Europa, biedt naast toegang tot nieuwe drops nu ook een volledig digitale beleving voor de sneaker community.

CONFIRMED vertelt het verhaal achter de schoen en gaat via interviews en achtergronden dieper in op hoe sneaker- en streetwear projecten tot leven zijn gekomen. Via artikelen en video’s met makers, designers en artiesten vertelt adidas over samenwerkingen met andere merken of mensen als Jonah Hill, Ninja en Sean Wotherspoon. Ook geeft de app inzicht in de nieuwste trends, nooit vertoonde archiefbeelden en interviews met makers, designers en artiesten die verhalen en inzichten rondom sneakers en streetwear tot leven brengen.

CONFIRMED geeft de adidas-community ook nog steeds toegang tot het shoppen van exclusieve producten als Pharrell Williams, Craig Green en Y-3 en toont geplande ‘product drops’. De app heeft geïnvesteerd in mechanismen die automatische bots tegengaan en biedt daardoor een snelle, eerlijke en veilige manier om toegang te krijgen tot releases. Een complete digitale beleving voor alle liefhebbers van sneakers en streetwear!

CONFIRMED is vanaf maandag 1 maart beschikbaar voor Android en Apple.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht