Geplaatst door ZyLAB

ADVOCATENKANTOOR STEK VERGROOT SLAGKRACHT MET ZYLAB ONE EDISCOVERY

Amsterdam, 24 oktober, 2017 – ZyLAB, Nederlands’ enige leverancier van innovatieve eDiscovery oplossingen, maakt vandaag bekend dat het Amsterdamse advocatenkantoor Stek de geavanceerde technologie van ZyLAB gaat gebruiken voor alle data-intensieve zaken. Stek gebruikte ZyLAB ONE eDiscovery eerder in een aantal mededingingsonderzoeken en zorgfraude zaken.

De adoptie van de technologie van ZyLAB levert het advocatenkantoor een breed scala aan voordelen bij diverse juridische onderzoektoepassingen.

Ruben Elkerbout, partner bij Stek: “Ons kantoor onderkent het nut en belang van slimme technologie bij grootschalige dataonderzoeken. Wij kiezen bewust voor ZyLAB, omdat ZyLAB perfect ontzorgt door bij het gehele proces de advocaat zowel commercieel als technisch te ondersteunen en geavanceerde technologie helpt te gebruiken en te begrijpen.”.

Jan Scholtes, Chief Strategy Officer van ZyLAB: “De complexiteit en omvang van dataonderzoeken dwingt de hedendaagse advocaat technologie te gebruiken om feiten snel en kostefficiënt te achterhalen. Een kantoor zoals Stek dat door het gebruik van ZyLAB ONE eDiscovery, technieken uit de data science en Artificial Intelligence kan toepassen in mededingingsrechtelijk onderzoek of de voorbereiding van M&A-deals en financiële transacties, levert betere service en haalt meer waarde uit haar klantrelaties”.

ZyLAB biedt haar geavanceerde eDiscovery technologie aan via juridische SaaS-platformen die kostenefficiënt en per zaak kunnen worden ingezet.

Over Stek Advocaten
Stek is een onafhankelijk Nederlands advocatenkantoor, gevestigd in Amsterdam. Stek helpt haar klanten hun juridische doelstellingen te bereiken op de gebieden ondernemingsrecht, financieel recht, geschillenbeslechting en mededinging & gereguleerde markten. Stek biedt toegankelijke topkwaliteit: een persoonlijke vorm van maatwerk op al haar rechtsgebieden.

Over ZyLAB
ZyLAB is door Gartner in diens ‘Magic Quadrant for eDiscovery Software 2015’ wederom als “leader” gepositioneerd. In het laatste “Critical Capabilities for E-Discovery Software” rapport wijst de analist aan ZyLAB de hoogste productscore toe als toepassing voor “Complete EDRM E-Discovery”.

De producten en diensten van ZyLAB worden al meer dan dertig jaar gebruikt door multinationals, overheidsinstanties, opsporingsdiensten, rechtbanken en advocatenkantoren en ingezet bij specifieke projecten voor juridische diensten, auditing- en accounting leveranciers. De systemen van ZyLAB zijn tevens beschikbaar in een Software-as-a-Services (SaaS) model. Meer informatie op www.zylab.nl