Industry Wire

Geplaatst door Dutch Search Awards

Adwise & United Retail winnaar van de Grote Prijs tijdens derde editie van Dutch Search Awards

Vanavond vond de derde editie van de Dutch Search Awards plaats bij DeFabrique in Utrecht. Hostess Tess Milne overhandigde de awards aan de beste agencies, merken en professionals. Dé bekroning op hun werk van het afgelopen jaar.

Zo ging Adwise naar huis met awards in de categorie ‘Beste Lokale Campagne’ en ‘Beste Mobile Campagne’. Ook zijn zij verkozen tot ‘Beste Agency Large’, de meest prestigieuze prijs in de branche die je als agency kunt behalen. Ook Fingerspitz viel ook dit jaar weer in de prijzen, zij wonnen de awards in de categorieën ‘Beste Bing Campagne’, ‘Beste CRO Campagne’ en ‘Beste Agency Small’. Dept wist de awards voor ‘Beste gebruik van Search in Retail’, ‘Beste Low Budget Campagne’ en ‘Beste Software & Tool in Search’. De ‘Beste Consultant van het Jaar’ werd deze editie gewonnen door Oeds Baart van Traffic4u. Ook mochten zij de awards voor ‘Beste Video Campagne’ en ‘Beste gebruik van Marketing Automation’ mee naar huis nemen.

Met 21 categorieën stond de avond in het teken van de awards en de winnaars. Daarnaast deelden belangrijke keynotespeakers Cara Antoine van Microsoft, Koen VanderHoydonck van Google en Chris Baldwin van 10x Digital hun visie op de toekomst van search.

Initiatiefnemer Tamer Saglambilek kijkt terug op een zeer succesvolle derde editie: ‘Ieder jaar willen wij er weer een nieuw spektakel van maken. We kijken dan ook terug op een zeer geslaagde avond, waar de beste cases zijn bekroond met een award!’

Grote Prijs
Nieuw dit jaar is de ‘Grote Prijs’. Drie cases hebben aan de hand van een videopitch het publiek en de jury overtuigd dat zij de ‘Grote Prijs’ moeten winnen. Het publiek heeft gestemd en Adwise & United Retail verkozen tot winnaar! Met hun videopitch onderstreepten zij het belang van een volledig ingerichte customer journey met multichannel targetting. De jury zei over deze case: ‘Goed gebruik van personalistie op locatie, relevante boodschap voor zowel ads, website en retargeting. Daarnaast zeer schaalbaar doordat er gebruik wordt gemaakt van feeds en tracking toepassingen.’

Over Dutch Search Awards
47 juryleden hebben zich over alle ingezonden cases gebogen en beoordeeld op innovatie, strategie en creativiteit. Ieder jaar worden de meest prestigieuze awards in de search-industrie op feestelijke wijze uitgereikt.

Ook deze editie is Bing hoofdsponsor van de Dutch Search Awards. Daarnaast wordt dit initiatief mede mogelijk gemaakt door o.a. AdCalls, IAB Nederland, SQIQ, Swydo, ADchieve, DDMA, 10x Digital, Watermelon, SEMrush, Squeezely en mediapartner Emerce.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht