Geplaatst door Lubbers De Jong

Amazon en National Geographic aanwezig bij OnBrand ‘18

Amsterdam, 20 juni 2018 – Bynder bevestigt dat Amazon en National Geographic bij de 4e editie van OnBrand aanwezig zijn. Het grootste Europese branding-event vindt op 11 oktober plaats in SugarCity. Duizenden marketeers van over de hele wereld komen dan naar Nederland om de laatste trends op het gebied van marketing, advertising, tech en design te delen.

OnBrand-organisator Nicholas Deskos is er dit jaar vroeg bij met het strikken van sprekers. “We richten ons met OnBrand op het topsegment van de internationale marketing. Niet alleen qua bezoekers, maar vooral ook qua sprekers. Dat vergt de nodige voorbereiding. Sommige gesprekken lopen nu al maanden – het passen en meten met de agenda’s is de grootste uitdaging. Maar zoals het er nu naar uitziet krijgen we een hele gave line-up.”

Amazon in nek-aan-nek race met Google

“Met Max Amordeluso van Amazon hebben we een spreker van wereldklasse binnengehaald,” zegt Nicolas Deskos. “Hij is de Europese ‘lead evangelist’ voor Amazon Alexa – dat wil zeggen, hij is de drijvende kracht voor de uitrol in Europa. Met hun slimme speakers strijden ze samen met Google Home om het marktleiderschap, dat is de laatste tijd steeds meer een nek-aan-nek race geworden. Amordeluso kan bezoekers meenemen in deze gigantenstrijd. Daar kunnen onze bezoekers waardevolle lessen uit trekken.”

Iconische fotografie in the digital age

Deskos bevestigt ook de komt van een andere topspreker: Emanuele Madeddu, EVP Global Brand Strategy bij National Geographic. “Emanuele timmert ondertussen tien jaar aan de weg bij National Geographic,” vertelt Deskos. “Op het gebied van branding spreken we dan over de wereldtop. Tegenwoordig zijn ze vooral bekend als televisiezender met een zeer herkenbare programmering, maar boven alles zijn ze natuurlijk uitgever van een iconisch tijdschrift. Iedereen kent de kenmerkende cover met gele omlijsting – synoniem voor prachtige natuurfoto’s, die geregeld meedingen om de World Press Photo’s. Emanuele weet als geen ander hoe je die kwaliteit en herkenbaarheid waarborgt, terwijl je tegelijk een vernieuwingsslag naar de digitale wereld maakt.”

De voorlopige line-up van OnBrand ’18 is hier te vinden.

OnBrand ’18

Locatie: SugarCity | Kristalpromenade 7 | 1165 MJ Halfweg

Datum: donderdag 11 oktober 2018

Over Bynder

Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.

Duizenden brandmanagers, marketeers en creatievelingen van wereldwijd opererende organisaties als Puma, innocent drinks en KLM Royal Dutch Airlines gebruiken Bynder om bedrijfsbestanden te organiseren. Daarnaast kunnen projecten real-time worden bewerkt en goedgekeurd, kan je bestanden eenvoudig aanpassen en maak je de gewenste content met een druk op de knop beschikbaar.

Bynder werd in 2013 opgericht door CEO Chris Hall. Het bedrijf heeft wereldwijd kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten. Voor meer informatie, kijk op www.bynder.com of volg Bynder op Twitter via @bynder.