Geplaatst door Amazon

De Amazon Shopping-app is nu beschikbaar in het Nederlands

Winkelen via de Amazon Shopping-app is vanaf nu een stuk eenvoudiger voor Nederlandstalige bezoekers van Amazon.de omdat gebruikers nu ook Nederlands in de app als voorkeurstaal kunnen selecteren. De service betreft in eerste instantie de navigatie, de hulp-pagina’s, miljoenen vertaalde producttitels en Nederlandstalige bestel- en verzendinformatie.

Klanten kunnen de Amazon Shopping-app downloaden in de Google Play Store of App Store (via www.amazon.de/app-NL) en zich aanmelden met hun bestaande accountgegevens. Mobiel winkelen is direct mogelijk. De nieuwe taalservice kan worden ingeschakeld door “Land en taal” te selecteren in de instellingen en vervolgens te kiezen voor “Nederlands”.

Door de Amazon Shopping-app te gebruiken, profiteren Nederlandstalige klanten van een uitgebreide selectie aan producten en diensten. Nederlands als voorkeurstaal is beschikbaar op desktop-browsers, mobiele telefoons en tablets. Klanten kunnen hun voorkeurstaal opslaan in hun profiel voor toekomstige bezoeken.

Op de amazon.de-website kon al gewinkeld worden in het Nederlands, Engels, Pools en Turks. Klanten kunnen nu ook op de Duitse Amazon Shopping-app in het Nederlands terecht. Hiermee maakt Amazon shoppen nog gemakkelijker voor Nederlandstalige klanten. Daarnaast biedt het verkopers en Amazon-vendors meer ruimte om te internationaliseren en een Nederlandstalig publiek te bereiken.

Over Amazon.com
Amazon.com laat zich leiden door vier principes: een obsessie voor de klant in plaats van een focus op concurrenten, een passie voor innovatie, toewijding aan operational excellence en langetermijndenken. Klantbeoordelingen, bestellen met 1-Click, gepersonaliseerde aanbevelingen, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire TV, Fire Tablets, Amazon Echo en Alexa zijn enkele producten en services die Amazon in de afgelopen tijd geïntroduceerd heeft. Bezoek voor meer informatie: www.amazon.com/about.