Geplaatst door Commvault

Arrow Electronics breidt zijn Europese samenwerking met Commvault uit

Houten – 29 mei 2018 – Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics kondigt de uitbreiding aan van zijn samenwerking met Commvault, wereldleider op het gebied van back-up, recovery, archivering en cloud. Vanaf nu maakt ook het Commvault Data Platform deel uit van het aanbod van Arrow. Dit platform biedt verschillende datamanagement mogelijkheden, zowel as-a-service als on-premises.
De nieuwe overeenkomst bouwt voort op de langdurige relatie tussen de twee bedrijven. Commvault en Arrow bundelen hun expertise op het gebied van datamanagementtechnologie en hun kennis van de markt door de introductie van flexibele licentiemodellen voor serviceproviders. De nieuwe samenwerking is van toepassing op België, Nederland, Luxemburg, Finland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Oostenrijk, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zweden.
“Het Commvault Aggregator Program is ontworpen om serviceproviders de mogelijkheid te bieden hun organisatie te versterken met toonaangevende Commvault technologie en biedt een kader voor partners om op een andere manier met Commvault samen te werken”, zegt Alexis Brabant, vice president van Arrow ECS EMEA. “Door onze dienstverlening uit te breiden met extra datamanagementtechnologieën, komen we beter tegemoet aan de behoeften van onze serviceproviders en hun eindgebruikers, nu en in de toekomst.”
“Arrow biedt managed serviceproviders gerichte, value-added services die facturering, rapportage en licentiebeheer vergemakkelijken”, vertelt Bruce Park, vice president EMEA Channels & Alliances bij Commvault. “Met zijn Europese dekking is Arrow goed gepositioneerd om Commvault’s toonaangevende datamanagementtechnologieën aan te bieden aan zijn netwerk van serviceproviders. Zij maken steeds meer gebruik van Commvault’s back-up- en recovery oplossingen om groeikansen voor hun organisatie te benutten.”
Over Arrow Electronics
Arrow Electronics is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en bedrijfscomputingoplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 150.000 fabrikanten van apparatuur, value-added resellers, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk. Het bedrijf heeft meer dan 300 verkoopfaciliteiten en 45 distributiecentra en centra met toegevoegde waarde, die meer dan 80 landen bedienen.
Over Commvault
Commvault is de erkende leider op het gebied van databack-up en -herstel. De geconvergeerde datamanagementoplossing van Commvault herdefinieert wat back-up betekent voor de vooruitstrevende onderneming door middel van oplossingen die hun meest kritieke bedrijfsmiddel – hun data – beschermen, beheren en gebruiken. Commvault software, oplossingen en diensten zijn beschikbaar bij het bedrijf en via een wereldwijd ecosysteem van vertrouwde partners. Commvault heeft wereldwijd meer dan 2.700 hooggekwalificeerde medewerkers in dienst, is beursgenoteerd op NASDAQ (CVLT) en heeft zijn hoofdkantoor in Tinton Falls, New Jersey in de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie over Commvault naar www.commvault.com.