Geplaatst door World of Content

Bacardi-Martini kiest voor World of Content: “Een samenwerking om op te kunnen vertrouwen”

Bacardi-Martini en World of Content gaan samenwerken. Het doel van de samenwerking is om snel hoge kwaliteit productinformatie beschikbaar te maken voor retailers, e-tailers en slijterijen in de Benelux. Het platform van World of Content gaat Bacardi-Martini helpen om meer inzicht en controle te krijgen over het digitale schap. De samenwerking is erop gericht om zowel de datakwaliteit als online productpresentaties te optimaliseren.

Sascha Jordacevic, E-Commerce Manager van Bacardi Benelux geeft de volgende redenen waarom zij de samenwerking zijn aangegaan met World of Content:

– Eén bedrijf, voor zowel het optimaliseren van productcontent als een betrouwbare DMS;
– Een dynamisch platform dat structureel in ontwikkeling is. Hierdoor kan Bacardi-Martini aan de wensen en behoeften van de klanten en leveranciers voldoen;
– Het platform biedt tal van mogelijkheden en is erg gebruiksvriendelijk;
– World of Content biedt een goede service en is altijd bezig met relatiemanagement.

World of Content is erg enthousiast over deze nieuwe samenwerking met Bacardi-Martini. “Het bovenstaande lijstje geeft perfect weer wat ons bedrijf representeert. Het voelt goed om te zien dat onze klanten weten dat we voor hen klaar staan”, aldus Sven van de Voorde, Marketing Manager bij World of Content.

Over Bacardi-Martini:
CELEBRATING MOMENTS THAT MATTER, ONE DRINK AT A TIME.

Onze gedistilleerde dranken worden voortreffelijk gemaakt met een lange traditie en grote trots. En als 7e generatie familiebedrijf heeft ons bedrijf altijd om meer gedraaid dan drank of flessen.

Al meer dan 150 jaar zijn we er trots op een stimulans voor verbondenheid te zijn. Wij geloven dat het ons doel is om echte rituelen in gang te zetten en zo mensen samen te brengen voor belangrijke momenten in feest, gesprek en contemplatie. Of het nu gaat om een feestelijke toast, een reünie van oude vrienden, een geïmproviseerd aperitiefje na het werk, af en toe een avondje uit, of een epische bijeenkomst van gemeenschappen die verbonden zijn door film, muziek, kunst of sport.

Een ontmoeting met nieuwe en oude vrienden is niet triviaal, het is essentieel voor ons welzijn en speelt een vitale rol in een goed geleefd en evenwichtig leven. Wij maken onze voortreffelijke sterke dranken als een middelpunt van deze echte levensmomenten.

We moedigen mensen aan om met elkaar in contact te komen via een zorgvuldig samengesteld, voortreffelijk drankje per keer – genietend van elke slok, op verantwoorde wijze.