Bagoes zet samen met webdevelopmentbureau H1 in op growth hacking

Zowel via Bagoes.nl als in twee fysieke winkels, verkoopt Bagoes een breed scala aan merken grote maten dameskleding.
Kees Bot is eigenaar van Bagoes en werkt er samen met het Rotterdamse H1 aan om de online winkel van Bagoes nog verder te laten groeien.
Door middel van growth hacking en A/B-testen op basis van geanalyseerde data, is Bagoes.nl inmiddels “technisch net zo goed of soms zelfs beter dan onze grootste concurrenten, waaronder Wehkamp en Zalando”, zo geeft Bot aan.
Het traject dat H1 en Bagoes doorlopen heeft ervoor gezorgd dat de webshop in het afgelopen jaar (2017) maar liefst 16% meer conversie heeft behaald in vergelijking met 2015. En dat is iets waar Michel Willems, mede eigenaar van H1, erg blij van wordt. “Ons doel is om onze klanten online marktleiders te maken. Het doet ons daarom goed om te zien dat een webshop als Bagoes zo’n succes heeft behaald. Nog steeds zijn we iedere week bezig met optimalisaties voor Bagoes om deze groei door te kunnen zetten.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.