Beate Uhse kiest Europees voor Maxlead Zoekmachine marketing

Maxlead gaat Beate Uhse Europees helpen bij het opzetten en beheren van informatie-, sales- en actiecampagnes. Daarnaast zal Maxlead diverse proces-optimalisatie projecten begeleiden en haar internationale zoekmachinemarketing kennis met Beate Uhse delen.
Maxlead loopt in Nederland voorop als het gaat om goed renderende internationale zoekmachinemarketing campagnes. 40% van de omzet van Maxlead komt uit internationale campagnes die in 20 landen draaien. Maxlead heeft zelf een netwerk van vertalers opgebouwd, met uitstekende kennis van Adwords en desbetreffende locale markten. “Ook Beate Uhse gaat profiteren van de kennis die onze internationale campagnes opleveren”, aldus Ronald van Klooster, commercieel directeur Maxlead.
Maxlead levert haar klanten momenteel zo’n 60 miljoen sitebezoekers per jaar. “Met dit soort aantallen leer je heel veel over wat wel en niet werkt met zoekmachinemarketing”, aldus Van Klooster. “Het online consumentengedrag is per land sterk verschillend. Samen met Beate Uhse zal Maxlead de komende maanden de zoekmachinemarketing activiteiten in een aantal landen verder uitrollen”.
Maxlead gebruikt haar specialisme in zoekmachinemarketing om concrete en meetbare business voor klanten te realiseren. Elke geïnvesteerde marketing euro moet leiden tot de juiste klanten of leads, die omzet en winst opleveren. Maxlead werkt o.a. voor Shurgard, OHRA, Delta Lloyd, Siematic, BGN Selexys, Ministeries, Ricoh, AccountView, Essent, Koninklijke Gazelle, Bouwfonds, Online en de Luba Groep.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.