[Benoeming] David Saraj treedt toe tot Displayce als “Head of Sales BeNeLux” om de Nederlandse markt te ontwikkelen!

[Benoeming] David Saraj treedt toe tot Displayce als « Head of Sales » om de BeNeLux te ontwikkelen!
Opgericht in 2014 in Bordeaux en gespecialiseerd in het inkopen en optimaliseren van DOOH-campagnes, is Displayce het toonaangevende programmatic platform op het gebied van technologie, expertise en verbonden met meer dan 800.000 digitale schermen in meer dan 50 landen (Frankrijk, Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Australië, enz.). Als voorloper in deze sector, het op een na snelstgroeiende medium na mobiel digitaal, biedt het bedrijf aan Europese mediabureaus en hun adverteerders (Publicis, Havas, Dentsu, Jellyfish, Matterkind, enz.) de mogelijkheid om in real-time advertentieruimte in te kopen op digitale schermen van meer dan 400 mediabedrijven overal ter wereld. Om haar internationale positie te versterken, kondigt Displayce de opening aan van haar tweede internationale kantoor, na Madrid afgelopen februari. Vanuit Amsterdam zal David Saraj het Benelux-gebied gaan bedienen als « Head of Sales Benelux ».
David Saraj. Crédit : Displayce
David Saraj begon zijn carrière in 2007 in de media bij een uitgever gespecialiseerd in print media. In 2011 deed hij zijn eerste ervaring op door adverteerders te adviseren over Facebook-campagnes, en het jaar daarop was hij een pionier in de verkoop van de eerste programmatic display- en videotoepassingen bij een belangrijk saleshouse in Nederland: WebAds. Hij werd al snel commercieel directeur van het bedrijf.
In 2015 lanceerde hij Ubifish, een full service bureau gespecialiseerd in mobiel adverteren dat de inventory van invloedrijke apps en premium-uitgevers monetised. In 2019 werd het bedrijf overgenomen door een internationaal bedrijf, WebAds, en David bekleedde de functie van algemeen directeur gedurende 4 jaar.
Begin 2023 ontdekte hij Displayce en werd hij snel overtuigd door de ambities en expertise van het team. Overtuigd dat zijn eerdere ervaringen een troef zullen zijn om aan de uitdagingen van het bedrijf te voldoen, sluit hij zich aan bij Displayce als Head of Sales Benelux.
« De Benelux bestaat uit dynamische landen waar innovatie en technologie voorop staan. Deze markt kent een groeiende adoptie van programmatic DOOH en een snelle expansie, waardoor de aanwezigheid van een specialist zoals Displayce onmisbaar is. Displayce biedt innovatieve en op maat gemaakte oplossingen Het is geweldig om adverteerders in de Benelux te begeleiden met hun DOOH-strategieën om groei te bevorderen en een blijvende impact achter te laten, » aldus David Saraj.
Over Displayce :
Displayce is een baanbrekend technologieplatform dat in real-time advertentieruimte op digitale schermen inkoopt. Het stelt meer dan 250 bureaus in staat om toegang te krijgen tot meer dan 800.000 digitale schermen wereldwijd, waarbij de aankoop van schermen van toonaangevende premium aanbieders zoals JCDecaux en Clear Channel geautomatiseerd wordt. Dankzij de zeer specifieke algoritmes en functionaliteiten die ontwikkeld zijn door het R&D-team, biedt het platform ook uiterst nauwkeurige geolocatie-targeting en prestatieanalyse van campagnes. Opgericht in 2014 door Laure Malergue en Marie Gaestel, is het bedrijf gevestigd in Bordeaux en heeft het een team van meer dan dertig experts. Het neemt actief deel aan DOOH-professionele netwerken in Frankrijk en internationaal.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.