Industry Wire

Geplaatst door Sonos

Black Friday bij Sonos: profiteer tijdelijk van feestelijke kortingen

Hilversum, 23 november 2017 – Sonos verlaagt tijdelijk de verkoopprijzen van zijn speakers en soundbars. Dit doet het wereldwijde muziekmerk in het kader van Black Friday op 24 november 2017. Net als veel andere merken stunt Sonos op de dag na Thanksgiving met spectaculaire kortingen, zodat mensen in het gehele land hun inkopen voor de feestdagen kunnen doen tegen extra lage prijzen. Zo bespaar je tijdelijk 100 euro op de marktadviesprijs van 799 euro van de PLAYBASE en PLAYBAR*. De PLAY:1 en PLAY:3 zijn tijdelijk 50 euro voordeliger dan normaal**.

Bedien Spotify in de toekomst met je stem

Sinds 2016 kunnen eigenaren van Sonos-apparatuur hun speakers direct vanuit de Spotify-app bedienen. Wanneer Sonos samen met Amazon Alexa uitbreidt naar de Benelux, is Spotify op de Sonos One ook met je stem te bedienen. In de toekomst kun je Alexa vragen om je favoriete playlists, albums of tracks via Spotify te spelen overal in huis op Sonos-speakers.

Sinds vorige week kun je Sonos ook rechtstreeks bedienen vanuit de apps van nog meer muziekservices, zoals Pandora en Tidal.

Er is geen betere manier om de feestdagen te vieren dan met goede muziek. Samen met vrienden en familie maakt het elk feestje nog gezelliger. Precies vanuit dat idee maakte Sonos een video die op dit gevoel aansluit. Deze video, geregisseerd door Jason Koenig, is geïnspireerd op de vele mooie verhalen van Sonos-gebruikers.

Profiteren van de speciale Black Friday-aanbiedingen? Dat kan vanaf vandaag onder andere in de Sonos-webshop.

* PLAYBASE en PLAYBAR: aanbieding geldig vanaf 24 november 2017 tot en met 27 november 2017, of zolang de voorraad strekt. De korting is berekend op basis van de Sonos-marktadviesprijs.

** PLAY:1 en PLAY:3: aanbieding geldig vanaf 24 november 2017 of zolang de voorraad strekt. De korting is berekend op basis van de Sonos-marktadviesprijs.

# # #

Over Sonos
Sonos® ontwikkelt sinds 2002 het toonaangevende Home Sound System voor het hele huis. Van een startend technologiebedrijf met nerdy ingenieurs en briljante ontwerpers die van muziek houden, is Sonos uitgegroeid tot een wereldwijd muziekmerk dat zich toelegt op het transformeren van de beleving van voluit naar muziek luisteren in huis. Dankzij het home sound system kunnen mensen in elke kamer van hun huis heel eenvoudig naar hun favoriete muziek luisteren met de beste geluidskwaliteit.

Sonos is wereldwijd aanwezig, in meer dan 60 landen, met tientallen streaming muziekaanbieders, via duizenden retailers en in miljoenen huishoudens. Met een voortdurende investering in software en diensten verbetert Sonos de ervaring die klanten hebben met muziek in huis, zelfs jaren na hun aankoop. Sonos verandert de manier waarop mensen naar muziek luisteren, huis voor huis.

Sonos, Inc. is een niet-beursgenoteerde onderneming met het hoofdkantoor in Santa Barbara, Californië en vestigingen in Boston en Seattle, maar ook in Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Duitsland en China.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht