Geplaatst door BluJay Solutions

BluJay’s partnership met Raven Logistics voorziet in één TMS voor toegang tot spoor-, weg- en zeevracht

Dordrecht, 18 juni 2020 – BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, kondigt een partnership aan met Raven Logistics. De samenwerking combineert de Raven Logistics Railroad SaaS met BluJay’s Transportation Management-applicatie, zodat ze samen vanuit één TMS alle spoor-, weg- en zeevracht kunnen beheren.

“Raven is het partnership met BluJay aangegaan met als doel om complementaire logistieke apps te creëren voor vrachtbeheer op zee en op de weg”, aldus Duane Kuzak, directeur bij Raven Logistics. “BluJay werkt samen met diverse bedrijven en technologie-experts om oplossingen te bieden die klantsucces verbeteren. Raven is heel blij om als strategisch partner aan te sluiten en onze expertise toe te voegen aan één van ’s werelds grootste handelsnetwerken in de sector.”

Klanten profiteren van meer controle op hun wereldwijde multimodale supply chain met toegang tot één gezamenlijke TMS voor alle manieren van inkomende en uitgaande transport. De integratie biedt meer inzicht, real-time volgfuncties, een facturatieoverzicht en geavanceerde analyse. Andere voordelen van het partnership omvatten:

• Tariefbeheer voor toegang tot geoptimaliseerde spoorwegtarieven, inclusief regel 11-opties
  • Geoptimaliseerde routing
  • Mogelijkheid voor geautomatiseerde spoorvrachtbrieven
  • Dynamische ETA’s en belangrijke transportevents voor proactief uitzonderingsbeheer
  • Opbouwen van werkrelaties met vertegenwoordigers van de spoorwegen
  • Verbeterd beheer van het wagenpark en analyse van de prestaties van de spoorvervoerders

“We zijn verheugd om samen te werken met Raven, een marktleider in internationaal logistiek beheer, om onze gezamenlijke klanten de mogelijkheid te bieden om alle opties te beheren met meer efficiency en inzicht en deze naadloos op elkaar te laten aansluiten. Dit partnership is een goed voorbeeld van de kracht van onze frictieloze supply chain voor klanten”, zegt Chris Timmer, Chief Revenue Officer bij BluJay Solutions.

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions helpt bedrijven over de hele wereld uit te blinken in logistiek en handelscompliance – het zit in ons DNA. Middels een combinatie van data, netwerken en applicaties, geleverd op de BluJay Way, voorziet ons DNA-platform in het verkrijgen van een frictieloze supply chain voor duizenden toonaangevende fabrikanten, retailers, distributeurs, expediteurs, douane-expediteurs, vervoerders en logistieke dienstverleners.. Ga voor meer naar: www.blujaysolutions.com of volg ons op Twitter @myBluJay en LinkedIn.

Over Raven Logistics
Raven Logistics is a railroad logistics management company specializing in strategic transportation planning, advanced railroad SaaS, and operational excellence over the last 25 years. The Raven Advantage is a web-based railroad transportation management system software suite that strives to evolve with the ever-changing business environment to provide streamlined workflow, railcar tracking event visibility, freight rate optimizations, reporting advancements and freight payment reconciliation to bring synergy between multiple modes of inbound and outbound transportation.