Industry Wire

Geplaatst door Linden & Barbosa

Bouwen aan het merk dobbi: de on-demand was- en stomerijdienst

Dobbi, de nieuwe digitale was- en stomerijdienst haalt je kleding op en levert deze binnen 48 uur retour. Oprichters van de start-up, Ruben Van Pelt en Maurits Tiethoff, werkten de afgelopen maanden samen met MOBILE STRATEGY, TBWA NEBOKO en Linden & Barbosa om het mobiele platform te bouwen, de merkidentiteit vast te leggen en de persintroductie te verzorgen. Gezamenlijk is het concept gelanceerd.

De campagne voor de tech start-up is begin juni gestart. De ‘Skip’-campagne gaat in op alle ergernissen rond wassen en stomen, van sorteren tot te laat komen bij de stomerij. Dit kun je vanaf nu overslaan oftewel ‘skippen’.

“Bij MOBILE STRATEGY zijn we erg trots om mee te bouwen aan dit innovatieve mobiele platform wat de wasmarkt voorgoed zal veranderen”, zegt Nishant Dogra, Managing Director van MOBILE STRATEGY. Dit bureau is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het mobiele platform, inclusief de app en de website.

“We houden ervan om een traditionele markt open te breken en dat is precies onze missie met dobbi. Het bouwen aan het merk samen met Maurits en Ruben heeft ons team met veel plezier gedaan en we zijn enthousiast over de toekomst van dobbi”, zegt Geoff Coyle, Managing Partner van TBWA NEBOKO. Dit bureau is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de merkstrategie, naamgeving, visuele identiteit en campagne.

“We zijn erg blij dat MOBILE STRATEGY en TBWA NEBOKO onze strategische, creatieve en platformpartners zijn”, aldus dobbi-oprichters Ruben van Pelt en Maurits Tiethof. “Evenals Linden & Barbosa die zorgde voor onze communicatie- en PR-strategie. Alle publiciteit in de lanceringperiode heeft gezorgd voor een vliegende start, waardoor we ons concept nu versneld landelijk kunnen uitrollen.”

De dobbi app is te downloaden in de App en Playstore.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht