Industry Wire

Geplaatst door C2B

C2B digitaal bureau D-reizen na gewonnen pitch

Na een pitch tussen drie bureaus is C2B gekozen als het nieuwe vaste bureau voor D-reizen’s activaties.

C2B zal is mede verantwoordelijk voor alle activaties. De eerste uiting is afgelopen dinsdag live gegaan met ‘D-spelen’. Een activatie gericht op de zomer-last minutes, waarbij fans worden uitgenodigd tegen elkaar te strijden via WhatsApp. Deze campagne kende direct een vliegende start met al 50 aangemaakte WhatsApp groepen binnen 12 uur tijd.

Joost Bout, projectmanager bij C2B: “D-reizen is een merk vol positieve emotie en dat hebben we gemerkt tijdens D-Jacht, onze vorige succesvolle campagne voor D-reizen. We zien veel kansen om het merk te laden met meer fun en om mensen in beweging te brengen hun vakanties te boeken.”

Michelle Verhoef, Brand Activation Coordinator D-reizen: “De eerste samenwerking met C2B is afgelopen jaar goed bevallen. Door een hoog niveau aan service en creativiteit verliep D-jacht meer dan goed. In de pitch liet C2B een dusdanige aanpak zien dat het vertrouwen als vast bureau er helemaal is. D-spelen belooft daarmee direct een goede opvolger van D-jacht te zijn.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht